Per què la pèrdua és la mesura de l'amor?
Jeanette Winterson, Per què ser feliç quan podries ser normal?
El pes del buit a les mans, als llavis, als ulls, al pit, com a patró de mesura.
L'enyor és fet d'aire, i nosaltres, el recipient que li dona forma.
Cap comentari
Publica un comentari a l'entrada