22.6.26

contingut i continent

Per què la pèrdua és la mesura de l'amor?
Jeanette Winterson, Per què ser feliç quan podries ser normal?


El pes del buit a les mans, als llavis, als ulls, al pit, com a patró de mesura. 

L'enyor és fet d'aire, i nosaltres, el recipient que li dona forma.

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© an ↔ na
Maira Gall