NUSOS, CRUÏLLES I VIARANYS

Per dir-ho clar, la llum és un parany.
Cap horitzó no em tempta com aquest
de ratlles lleus que traço jo mateix
i no em limita ni m'encercla. Clavo,
volenterós, les ungles a la nit
per obrir carreranys a tots els somnis.

Capfoguer, Miquel Martí i Pol

Una rutina plena de nusos, cruïlles i viaranys. Malgrat les dificultats, m'agrada resoldre els trencaclosques i passejar per aquests camins tan estrets i costeruts. Amb el cap ben alt. Perquè aquesta vida, de vegades esquerpa, és ben meva. Perquè l'he triada jo.

2 comentaris

  1. Molt ben trobat. I molt ben dit :)

    L.

    ResponElimina
  2. Anna,
    Un poema més enllà dels versos del Miquel Martí i Pol. I com dius tu, aquesta vida "és ben meva" amb giravolts inclosos, per això crec que és millor viure-la mentre et ressona el cos.
    ;O)

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall