SPACE COWBOY

Des que tinc ús d’imaginació que he volgut ser astronauta. Intrèpida descobridora de nous mons, com Colom, Pizarro o Magallanes, però amb carnet de nau espacial. Enrolar-me en la marina sideral i travessar l’espai en qualitat de grumet. O fins i tot de polissona. Però el somni d’infantesa, en aterrar a la pista de la realitat, va perdre part del fuselatge i ara solco els mars de les transaccions comercials dins del buc d’una multinacional. Pirata sense pota de pal, amb vestit de ratlla diplomàtica, sabates de taló i bolígraf ben esmolat.

Diuen que les ones hertzianes es propaguen per l’espai exterior en busca de possibles receptors alienígenes àvids de serials i culebrons protagonitzats per nosaltres, els terrícoles. Així que aquells dies de locutora de ràdio en l’emissora d’un país petit van proporcionar a la meva veu un bitllet en primera classe amb destí al centre de les estrelles. I finalment viatjo, em desplaço per l’univers desmaterialitzada, amb l’essència barrejada entre els hits dels vuitanta. Pobres extraterrestres. Que Déu els agafi confessats.

5 comentaris

  1. La NASA va enviar un single del Michael Jackson o sigui que ja hi estan fets ;)

    L.

    ResponElimina
  2. Bon viatge!
    Pensa a enviar-nos alguna postal ;)

    ResponElimina
  3. Un viatge sidero-musical pel temps i per l'espai, ets com una sonda voyager ;-)

    ResponElimina
  4. Ostres, ostres...
    m'acabes de donar una nova perspectiva de la feina ;)

    ResponElimina
  5. haaa, haaaa, haaaa m'encant el teu post, benviguda a la galàxia!

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall