Ves al contingut principal

faifocloc tí


Avui les idees neden, suren i es capbussen. Aquesta tarda podria seure a la riba del pensament, llençar la canya i esperar tranquil·lament que alguna mossegui l'esquer. Però m'adono que ocupes tot l'espai disponible de les tanques publicitàries. Que arriba l'hora del te, i que t'aprofito com a excusa per fer-li el salt a les cinc i prendre un cafè ben calent. Em cremo la llengua amb els mots que no penso dir-te, que se m'acumularan als dits durant dos dies i dues nits. Hi ha paraules com absència, distància o enyor que couen com les ortigues.

Comentaris

  1. M'agrada aquesta imatge de "paraules que couen com les ortigues". Brillant.

    ResponElimina
  2. M'encanten aquesta espècie de "microrelats teus".

    ResponElimina
  3. Hola! He intentat compensar la manca de bitxo per pop . Però no...no funciona :)

    O lampista del Vallès

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada