*

*

dilluns

beatus ille


Ja no en sé, d'escriure. Desaprenc articles, accents, sintagmes. La llei de vocals i consonants. El costum de les paraules. Em limito a mirar per les finestres, a abraçar-te per les nits, a llegir veus alienes. A (sobre)viure. Perquè ja no en sé, d'escriure. M'asseuré a l'ampit d'aquest dilluns, a imaginar el color de les metàfores.

13 missatges al contestador:

Violeta ha dit...

Anna, t'he trobat gràcies al post que va fer ahir en Pere. Ja li vaig dir a ell i t'ho dic a tu: em va encantar el teu univers privat, com segurament m'encantarà el teu antaviana.

I tant que saps escriure! Tornaré per aquí.

Petons.

F.Puigcarbó ha dit...

amb el teu permis o refregeixo i ho paso a un poema.

F.Puigcarbó ha dit...

http://anoharra-news.blogspot.com/2009/03/beatus-ille.html

perdó, m'he deixa't l'enllaç

marc ha dit...

No. Que va. Ella no sap escriure, no. "Apenes" .... :D (gulg)

Anònim ha dit...

perquè les que sobrevivim som supervivents i no sobrevivent(e)s?

(per cert, dicasteri! me l'apunto)

lamitall

Anònim ha dit...

mitall, potser perquè els/les que sobreviuen són superhomes i superdones. Al cap i a la fi, supervivents :)

an (tavia) na

lamitall ha dit...

sí, m'agrada! som súpers.

Ramon Aladern ha dit...

Doncs... ja en som dos!
:))

myself ha dit...

I tant que en saps d'escriure. Et retrobo després de perdre't la pista de l'univers privat.

Del post anterior... el transport públic ens ofereix la possibilitat d'escoltar converses alienes i a vegades no és el que ens ve més de gust. Molt ben descrit!

Anònim ha dit...

Felicitats per el premi del concurs de la Vanguàrdia.

Anònim ha dit...

el mateix dic

m'ha agradat arribar fins aquí

anna ha dit...

Moltes gràcies, anònims (em quedo sense saber qui sou...) !!!! :)

elisenda ha dit...

felicitats pel premi!
veig que ets de sant llorenç savall, compartim orígens. és la primera vegada que visito el teu bloc però em sembla que hi tornaré
:)

Publica un comentari a l'entrada