quan arribi la pluja

M'emprovo la tardor amb l'estiu encara lligat al canell. Setembre comença amb 's' de "sí, sóc jo" i una expectativa que sobrevola el dia dos a bord d'un retolador fluorescent. Setembre és llapis i goma, i tots els llibres de text. Plastificar sentiments i escriure's amb bona lletra a les pàgines d'una llibreta. Fulls i fulles. Arbres i poemes. A quin calaix guardarem tot aquest bon temps, quan deixem de seguir el rastre dels insectes i abandonem la pell bruna al fons de les piscines? Quan arribi la pluja i, amb ella, la flaire a llar de foc, el vent juganer i la caducitat de la memòria esparsa i inconnexa, seré una mica més sàvia, una mica més vella. I una mica menys tu.

6 comentaris

  1. te'l contrapunto?

    doncs sí: plastificaré petons, els fulls volaran com gavines per damunt de boscos de poemes, i l'estiu quedarà desat al fons del calaix. i quan la pluja i les gomes d'esborrar ho netegin tot, escriuré amb llapis i bona lletra, una nova pàgina de ma vida. seré una mica més savi però una mica més joves, com benjamin button; em disfressaré amb una nova tardor i amb un nou sol de polsera, només amb l'objectiu de ser una mica menys tu, però sobretot una mica més jo! :P

    ResponElimina
  2. vaja, ara que ja t'ho ha dit Vinz, jo ja no tinc res per dir ÔÔ

    Un petó, poeta!

    ResponElimina
  3. hahahaha! Arare, has de ser més ràpida que ell! ;)

    un altre petó per a tu, maca!

    ResponElimina
  4. arare cal estar més atenta! o les paraules te les trauran de la boca com si fossin espigues de blat! :PPPPP (si t'atreveixes sempre pots fer un contrapunt d'un contrapunt)

    ResponElimina
  5. Un contrapunt sobre un altre contrapunt, jo? hahahaha! que no em coneixeu? si de poesia no en tinc ni idea! M'agrada, m'encanta, us envejo, però sóc incapaç de fer poseia, Vinz. L'Anna ja ho sap

    ara, això si: intentaré ser més ràpida un altre dia ;)

    ResponElimina
  6. jo tampoc en tinc ni idea eh! aquí la faraona de la poesia és l'anna! la resta som plebeus estirant blocs de paraules per fer piràmides! :PP

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall