serial killer

Se m'acaben els antònims per continuar enganyant-me en les nits de veu alta i cor fred, i trafico amb el diccionari per aconseguir una dosi d'adjectius superlatius que em faci oblidar l'abraçada anònima del llençol. Però ja no hi ha consol en les paraules, ni en la presa de xocolata que taca els dits i l'ànima de color dolç. La nevera és buida d'afecte i d'alcohol i, als prestatges de la cuina, s'hi amunteguen els plats trencats, les receptes sense ingredients, les promeses amb faltes d'ortografia i un dit de pols. Cirurgiana de mots amb carnet d'assassina, obriré els llibres en canal per la pàgina de la dedicatòria i deixaré que es dessagnin els records.

6 comentaris

  1. Justament estava llegint aquest post a la vegada que tu llegies el meu... Casualitat! Bé, et deixo comentari per curar l'an(tavia)na de l'astènia estival, però també perquè m'ha agradat molt aquest retall. Molt ben trobat. La meva imatge preferida: "Cirurgiana de mots amb carnet d'assassina".

    ResponElimina
  2. Salvador, doncs visca les casualitats! I moltes gràcies pel teu comentari :)

    A reveure!

    ResponElimina
  3. On puc treure'm el carnet aquest? em faria falta d'urgència

    ResponElimina
  4. Ostres, la gelera així no és gens agradable... i menys encara quan ni tan sols pots emborratxar-te per oblidar les penes.
    Per cert, ahir et vaig enviar un comentari sobre el teu post però no es va publicar. Em va fer "pondre" a mi i això que feia molt que no escrivia. Gràcies pels teus mots tan suggeridors.

    ResponElimina
  5. A mi també m'ha agradat la imatge de "Cirurgiana de mots amb carnet d'assassina" i l'última imatge, "deixaré que es dessagnin els records" que m'ha deixat amb el cor a la mà.

    ResponElimina
  6. garbi24, el carnet d'assassí de mots te'l donen les gomes d'esborrar :)

    baraula, m'alegro d'haver estat motiu per haver-te fet tornar a escriure :)

    myself, gràcies! :)

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall