watermelon

En un atac sobtat d'eufòria, he pujat sobre uns talons de vertigen que m'eleven fins al metre vuitanta i he pres un cafè ben carregat. I, des d'aquesta nova perspectiva que et donen l'alçada i la cafeïna, el món esdevé una síndria ben vermella i sucosa que ofereix, libidinosa, un bon tall del seu estiu més sensual. Tatuem, doncs, el cos de blaus piscina, de pell bruna, de lycra biquini, de regalims de sal de mar. Abans de semblar un anunci de cervesa que acaba amb un parell d'ous ferrats, baixaré una estona d'aquestes sandàlies que m'afinen els turmells i deixaré que passi l'efecte del cafè per tornar a la rutina d'aquest dimarts que inaugura oficialment el temps de terrasses i xiringuitos, de gintònics i concerts, de cels rentats d'estels brillants i fresca de matinada. Que s'apartin els hiverns d'aires condicionats descontrolats, que vinc a menjar-me l'estiu. Amb talons o sense.

7 comentaris

  1. o fins i tot amb xancletes!

    ResponElimina
  2. A mi l'estiu no em diu res, fins i tot diria que em repel, igual que els talons, i més si són de vertigen. Però a banda de pensar que el cafè és una necessitat vital, el comentari més important que volia fer és que 'watermelon' és una de les meves paraules preferides en anglès.

    ResponElimina
  3. ò, quant de temps! Quan es tracta de passar-ho bé, el calçat és un simple detall sense importància :)

    XeXu, jo sempre intento començar l'estiu prou motivada: torno a tastar l'orxata per enèsima vegada per veure si finalment m'agrada, sense èxit, entre altres coses. Pel que fa als talons, de tant en tant m'agrada aparcar les bambes (treballo per a una marca esportiva internacional) i ser una mica més femenina. Quant al cafè, per qüestions de salut, descafeïnat però de vegades ens saltem les regles, que per això són, per saltar-se-les ocasionalment. I "watermelon" sona tan i tan bé... :)

    ResponElimina
  4. hehehe, sembla que t'estigui veient amb els talons de vertigen...
    m'encanta llegir-te!
    ;)

    ResponElimina
  5. Com sempre, un plaer.
    Estiuet!!!! "Cada cosa al seu temps i a l'estiu cigales". :)) (de Mca)

    ResponElimina
  6. M'ha agradat això de "cada cosa al seu temps". Gran veritat :)

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall