dissabte

wet socks

A les cames, quilòmetres de muntanya; a la pell, l'esforç traduït en sal. A una mica més de dos mil metres d'alçada, la calma es respira a l'aire i deixa que te l'enduguis, de tornada, a la sang.

* Ruta Queralbs - Coma de la Vaca. 25 de juny de 2011

7 missatges al contestador:

Sr. Tinc ha dit...

I jo que també he fet aquesta ruta :-)

viatger immòbil ha dit...

Sr. Tinc, ens ha fet l'efecte veure'l redolant per una tartera. O això era un isard?

Sr. Tinc ha dit...

Era jo!

anna g. ha dit...

Doncs jo no he vist rodolar el Sr. Tinc muntanya avall, viatger. Estava massa enfeinada tot convencent les meves cames que havien de resistir una mica més. Uf... :)

Sr. Tinc, el proper cop, saludi :)

Sr. Tinc ha dit...

ho he fet, però estava massa enfeinat en caure!

Barcelona m'enamora ha dit...

Quan fem quilòmetres de muntanya se'ns nota a la cara, però no pel cansament, sinó per l'expressió de la mirada.

anna g. ha dit...

Tens molta raó, Pilar :)

Publica un comentari a l'entrada