dijous

contes en cent quaranta caràcters

 
A l'analfabet li agradava passejar pels marges del diccionari. Va caure dins i es va ofegar en els significats: no sabia llegir

6 missatges al contestador:

vinz ha dit...

per a professions fotudes, la dels pardals que sostenen la meva benvolguda balena :)

viatger immòbil ha dit...

L'haurem de rescatar i alimentar amb mots...

pere ha dit...

M'agrada, m'agrada!

Anònim ha dit...

És una genialitat!!!! No sé com expressar-ho...no tinc paraules...Hauré d'anar a fer alguna volta pels marges d'algun diccionari. (de Mca) ;)))

Sr. Tinc ha dit...

Molt bo, molt bo...

anna g. ha dit...

vinz, sempre tenen l'opció de cagar-se en ella, literalment parlant :)

viatger, haurem de vigilar que no s'ennuegui amb tanta lletra :)

m'agrada que t'agradi, pere :)

anònima, tu sempre pots llençar-te dins de les pàgines del diccionari i nedar una estoneta :)

gràcies, Sr. Tinc :)

Publica un comentari a l'entrada