*

*

divendres

darrera voluntat

Morir en Times New Roman cos 8 i minvant. Res de misses en cursiva, ni enterraments en Arial 11 negreta punt i final. Repartiu les meves lletres entre autodefinits i mots encreuats.

8 missatges al contestador:

SM ha dit...

Molt bo! Però jo hagués triat l'Arial, ves per on...

Anònim ha dit...

No vull repartir res!!!els vull totes per mi... ;) M'agrada (de Mca)

Sr. Tinc ha dit...

Molt bo: felicitats per l'enterru lletristic!

viatger immòbil ha dit...

De moment, jo ja els estic repartint entre persones que crec que mereixen conéixer el que escrius.

Barrut ha dit...

Ostres...jo preferiria Helvetica

anna g. ha dit...

Salvador i Barrut: jo odio la Times. La mort no porta res de bo...

anònima, acaparadora! ;)

Sr. Tinc, gràcies però encara estic "alive and kicking" :)

viatger, ara m'han pujat els colors a la cara... una, que és una mica vergonyoseta. gràcies :)

ricard99 ha dit...

a mi m'agrada la Book Antiqua... però no la uso mai, jejeje :)
aquest enterrament de lletres t'ha quedat ben guarnit! una mort literària!

anna g. ha dit...

ricard, a mi, la Courier New. potser és una mica de nostàlgia de les màquines d'escriure antigues :)

Publica un comentari a l'entrada