*

*

dijous

són cactus, són espines

Grues immòbils, a contrallum. Un sol de matí, suau i tou, ocupa els sis carrils de l'autopista. Retenció de trànsit, l'erosió lenta d'aquesta paciència que sembla infinita i que s'alimenta de benzina. Soroll blanc de pneumàtics, el plany de l'asfalt. El progrés desperta. I jo, desgranant aquest desert particular, intentant mantenir la distància de seguretat.

13 missatges al contestador:

XeXu ha dit...

Tu pensa que ses coses no són fàcils per ningú, dins d'aquest iglú.

anna g. ha dit...

Sort que ses flors són margalides. Les meves flors preferides :)

XeXu ha dit...

Sí, però ses algues són marines, i això no sé jo...

anna g. ha dit...

Fan olor de mar. "tan ple de finals, tan privat de tu..." Com m'agrada aquesta cançó :)

color camaleó ha dit...

trobo que fas bonic i idílic un moment de desesperació desesperant! ;)

anna g. ha dit...

oh, moltes gràcies, color camaleó! :)

Anònim ha dit...

Us trob un poc Antoniafonteros...;))
Ja m'agrada ja. (de Mca)

anna g. ha dit...

Antoniafonteros forever! :)

viatger immòbil ha dit...

Tancam es ulls, imaginam
fosca i silenci totals..

bona nit!

XeXu ha dit...

Doncs justament a mi és de les que no em diu massa, i de les que al concert substituiria per una altra... però contra gustos... ja saps que amb tanta llibertat, i tanta magnitud...

Anònim ha dit...

Xexu... però què dius! Per favooOOOOoor....oh, no! (Irlas Baleares)

Golondrino

anna g. ha dit...

viatger, ben triat per dir bona nit. i jo ara et dic bon dia! :)

XeXu, sí, ja se sap que para gustos, los colores :)

Golondrino, va, que ara toca cantar del revés! Qui s'atreveix? :)

Aquest post ben bé ha esdevingut un homenatge als Antònia Font! :)

XeXu ha dit...

Seraelab salri...

cadascú les seves. Si hem de fer un homenatge, jo dic, per exemple, Final, Viure sense tu, Tots els motors, Astronauta Rimador, Camps de maduixes... i no necessàriament per aquest ordre. Per mi en podem continuar parlant. En tinc per estona...

Publica un comentari a l'entrada