dimecres

BERENA

Gemecs de pa amb vi i sucre.
Carícies de galeta.
Besos de cafè i xocolata.
Petites morts de magdalena.

Lentament.
Mossec a mossec.
Cargolats l’un en l’altre,
es mengen la tarda sencera.

7 missatges al contestador:

octubrina ha dit...

darrerament em vicio als cafès amb xocolata, a les mossegades de silenci i als despertars amb gust de colacao...

tendríssim, bitxo:) com tu!

pere ha dit...

Ja m'hi apuntaria, bitxo.
(deixa'm ara ser prosaic com sempre -pura enveja-: no abusis dels berenars:)

bitxo ha dit...

Octubrina, a veure si t'aficiones també a les braves :)

pere, ja se sap que en aquesta vida no s'ha d'abusar de res però igual de dolenta és la mancança. "Ni tanto ni tan poco" com diu la meva mare. Tranquil, que segur que no m'empatxaré :)

Laia Babel ha dit...

I quin gust té la tarda? Com els matins?

bitxo ha dit...

Jordi, els berenars acostumen a ser dolços. Com els esmorzars, no? ;)

Jordi ha dit...

ostres... no ho sé tu... depén del dia, no? ;)

barbollaire ha dit...

M'agrada aquest menú per berenar... És molt apetitós.;)

A mi, els esmorzars, hi ha dies que m'agraden salats.

Petó de suïs. :)

Publica un comentari a l'entrada