DIGUES-ME QUÈ LLEGEIXES...

El Pensador, company virtual inseparable des que una servidora va començar a escriure el seu blog, m’encomana una feina senzilla:

Instruccions: Agafa el llibre més proper. Obre’l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase. Escriu l’oració juntament amb aquestes instruccions. Ull!, no busquis el llibre que més t’agradi, sinó el que tens al costat.

El resultat de la tasca és aquest:

“Un home jove dorm a la planura
ocre a la vora i blava en llunyania.”

L’únic llibre que habita el meu escriptori en aquests moments és una edició una mica atrotinada de Poesies de Màrius Torres. Lectura obligatòria del darrer tema de Literatura Catalana Contemporània I. Un llibre que serà llegit per qüestions de feina, no per plaer, com tots els que han reposat –i reposaran– al costat del meu ordinador. El veritable plaer de llegir m’espera als vespres assegut a la tauleta de nit.

Ara toca triar cinc persones que vulguin compartir les seves lectures, les quals podrien ser en Martí, en Jordi, en Litus, Octubrina i Joanaina.

3 comentaris

  1. veig que tu també llegeixes al llit... ;)

    ResponElimina
  2. Ara mateix m'hi poso :-)

    ResponElimina
  3. Quan al costat de l'ordinador hi tengui un llibre i no milers de persones, et contestaré:)

    la vida sense internet és dura... jejeje ;)

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall