*

*

dijous

the dark side of the moon

Dies que et sents capaç de prendre un fil de sol, i tibar-hi per enlairar-te. Mantenir el vol tot surant sobre les onades d'un perfum de te verd, i gaudir de les vistes, i la perspectiva i el matís que et proporciona l'alçada.

Distanciar-se de les coses sovint ens mostra facetes que fins llavors no se'ns havien fet presents, amagades o camuflades rere una rutina de murs alts i amples o una selva de pronoms i verbs aspres al tacte.

No només la lluna té cares ocultes.

5 missatges al contestador:

Anònim ha dit...

Però costa tant prendre aquesta distància, fem voltes concèntriques sense moure'ns del lloc i el cercle es va tancant i ens asfixia.

María José

Joan Gómez Pallarès ha dit...

Vinc de llegir d'una revolada Els mots encreuats. M'ha sonat com si fos una de les millors ampolles de cava que hagi pres mai. I n'he begut unes quantes! Deu costar molt arribar a aquesta efervescent, clarivident, concisió.
Gràcies!
Joan

anna g. ha dit...

María José, hi ha dies que costa però altres que no tant. Prova de batre les ales, que de vegades funciona :)

Joan, m'has deixat sense paraules! Moltes gràcies pel teu comentari, i m'alegro que el llibre t'hagi agradat. Salut! :)

Anònim ha dit...

Jo també m'he llegit Els mots encreuats... i bé, ja saps que m'he fet seguidora teva, si sabés escriure m'agradaria fer-ho com tu.
El dia que vaig comprar-me el llibre, a la Galatea de Reus, el demano al taulell i em comenta un noi que rondava per allí : l'acabo de fullejar i pinta molt bé, i ens posem a partlar del llibre i de l'Assassins de margarides, llavors m'explica que potser vindràs al Metropol de Tarragona a fer un recital de poesia, es veu que ell era un dels organitzadors, crec que va dir Espai Hipermetropoesia, i em va fer molta alegria.

María José

anna g. ha dit...

Moltes gràcies, María José. Sí, sé que fa temps que em segueixes la pista i m'agrada molt rebre els teus comentaris! Uf, avui m'esteu fent enrojolar! :)

Gràcies per contribuir a la meva causa literària, i quina casualitat que et trobessis a l'Òscar de l'Hipermetropoesia! Sí, si tot va bé aniré a Tarragona a recitar els meus poemes. Ja us avisaré amb temps :)

Publica un comentari a l'entrada