BUGADA


Omplo la rentadora. Un tap de sabó especial i una mica de suavitzant. Agafo una cadira, m’assec davant de la màquina i, com si d’una televisió es tractés, m’empasso el programa sencer de delicats. Darrera volta de tambor. Final feliç i un The end escrit amb gotes d’aigua. Amb el cove ple i el sol ben alt al cel surto al terrat, on m’espera l’espectacle circense d’un arc iris de plàstic que fa funambulismes a la corda fluixa d’un estenedor rovellat. Aplaudeixo les agulles, que es deixen caure a les meves mans i m’ajuden a estendre al sol, una a una, antigues cartes de paper ben blanc pigades de paraules d'amor. Netes d’oblit i de pols.

13 comentaris

  1. Hi ha vegades que un només pot callar davant de la perfecció de les imatges (i dels sentiments que expresen). No em refereixo a la foto, que també m'agrada, com la majoria de les coses petites i quotidianes.
    Bona nit, bitxo.

    ResponElimina
  2. Bon dia bitxo.
    Precios!. Quina forma de començar el dia!
    Un cop més, m'has dibuixat un somriure amb regust de margarides (no sé ben bé perque m'has fet pensar en un terrat ple de margarides brillant al sol...) grogues i blanques-

    Gràcies. Un petó assoleiat. :)

    ResponElimina
  3. ves per on he deduit ets una dona, els homes, jo el primer no sabem com funciona aquesta gran desconeguda, la rentadora

    ResponElimina
  4. Ai! Què tinc la rentadora posada des d'aquest mati!!!!!!

    ResponElimina
  5. Colta, vols dir que aquest programa el tenen totes les rentadores? ;)

    ResponElimina
  6. potser algun dia et demanaré que em deixis la rentadora...

    ResponElimina
  7. 1. Sóc home
    2. No m'agrada el futbol
    3. Sóc complicat
    4. Frego, cuino, planxo i, per descomptat, sé fer anar una rentadora

    És greu, doctora?

    ResponElimina
  8. Vaig canviar de rentadora fa poc, després de quasi bé nou anys fent anar la vella. I com ha canviat "el cuento"... les rentadores d'avui en dia fan meravelles! :)

    Joanaina, el programa de delicats el tenen totes les rentadores. Però em sembla que la imaginació no ve de fàbrica :)

    Litus, no és greu... és estrany! Pel que fa al tercer punt, tot s'arregla amb un manual d'instruccions :)

    ResponElimina
  9. rentadores?... jo sóc com en Litus.

    1. Sóc home
    2. No m'agrada el futbol (però sí fer birres mentres el miren els meus amics)
    3. Sóc complicat i segons una amiga teva, curiós.
    4. Frego, cuino, planxo i, per descomptat, sé fer anar una rentadora...

    m'encantes noieta!

    ResponElimina
  10. litus, Jordi ...
    1. Soc home
    2. No soc un especial "fan" del futbol, però reconec que alguns partits els miro amb els meus fills.
    3. Sóc molt complicat.
    4. Frego, cuino, planxo, cusir el més bàsic, i, per descomptat, sé fer anar una rentadora,la secadora i el rentavaixelles!!!! ;)

    bona nit...

    ResponElimina
  11. Ostres, posats a confessar, jo només puc al·legar a favor meu (o en contra) el punt 1(suposo) i part del 3.
    No espero diagnòstic.

    ResponElimina
  12. Ei! Pel que puc llegir, els homes estan sortint de l'armari... de la neteja! Hi ha cap altre home que vulgui confessar les seves habilitats? :)

    ResponElimina
  13. Vaja, tots els homes de casa meva saben posar la rentadora des del dia què me'ls vaig plantar al davant i els vaig dir "Aquí cadascú es rentarà la seva roba, us aviso per si us pensàveu que teníeu miunyona". Es van espantar així al principi, però va funcionar prou bé! Des d'aleshores m'agrada més dedicar-me a la planxa.

    Buf buf, quines coses tan boniques que saps dir, bitxo, com t'envejo!!!!

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall