LIQUIDACIÓ








*
Trobar la peça del trencaclosques que falta i escriure un final feliç.
* Menjar la cirera del pastís i creure que, per un instant, el món és dolç i vermell.
* Ficar-se la tarda de diumenge a la butxaca i celebrar la victòria de la batalla contra la tristor.
* Tocar amb els dits les notes d’un ritme que t’atrapa i sentir el seu tacte màgic.
* Resoldre la incògnita de l’equació del desig i elevar el resultat fins a l’infinit.
* Deixar que la imaginació vessi dels límits d’un llit i inventar-te amb cada bes.
* Vestir un cos nu amb paraules i despullar somnis de paper.

Penja desitjos i records amb xinxetes de colors en un tauler de suro col·locat a l’aparador de la seva botiga. Ven a preu de saldo els moments perfectes que va inventar per a ell, ara que ja s’ha acabat l’amor.

Liquidació per canvi d’orientació.

4 comentaris

  1. Bitxo...
    M'enamora la teva escriptura, sempre plena de colors, sensacions, caricies, dolcessa...

    Que afortunat serà aquell a qui estimis, poder compartir amb tu totes aquestes delicatessen pels sentits...

    Vaig a buscar un "tunel del temps" per rejuvenir-me, a veure: 10 o 12 anys i surto a trobar-te (no m'agrada buscar...)

    Petó, nina. :)

    ResponElimina
  2. Jo compro...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per cert, un ocellet ja m'ha dit per on cau la botiga... ;-)

    ResponElimina
  3. I fer un altre trenclacoscles quan convingui, si es dóna el cas.

    El món és sempre dolç i vermell per un instant. De vegades cal allargar els instants.

    Ah, les tardas de diumenge: em rendeixo.

    Continuo mirant el suro :-)

    ResponElimina
  4. Llàstima que els instants d'un roig encès siguin només això, instants. Però hem d'anar pel següent, no?

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall