dimecres

insubmís

Ara que tot el món ha de limitar la velocitat a 110 quilòmetres per hora, sóc jo o avui em fa l'efecte que el planeta gira més ràpid?

7 missatges al contestador:

Barrut ha dit...

Agafat fort!

anna g. ha dit...

ja m'agafo fort, Barrut, que em volta el cap i el cor batega amb més força. serà culpa de la primavera? ;)

pere ha dit...

Qui fa cas a les velocitats imposades? Estripem les multes que ens impedeixen trobar el nostre ritme!

zel ha dit...

A córrer que són dos dies!

anna g. ha dit...

uiuiuiui... que us esteu esverant! pere, t'has pres la insubmissió al peu de la lletra! :)

zel, a córrer però gaudint del paisatge :)

Montse ha dit...

uix, a mi em va rebé, que abaixin la velocitat, mai m'ha agradat córrer (amb el cotxe, vull dir, que amb les cames, si tingués els genolls comme il faut, no m'atraparíeu!)

:)

anna g. ha dit...

Montse, estic segura que més d'un no t'atraparia encara que tinguis els genolls cascats!

petó, guapa :)

Publica un comentari a l'entrada