tu, canon; jo, nikon

Ja des de ben petits, la rivalitat, aquell haver de triar, definir-se. Cola-Cao o Nesquick. Tigres o Leones. Nocilla o Nutella. Asterix o Tintin. Ara que hem crescut, ens debatem entre Barça o Madrid. Coca-Cola o Pepsi. Apple o Microsoft. Facebook o Twitter. Nikon o Canon. McDonalds o Burger King. Sempre present, tema recurrent, que aixequi la mà qui no hagi patit mai l'eterna conversa sobre algun d'aquests antagonismes. I ara, abans del punt i final, arriba el moment de preguntar, com en aquell anunci de Kas, ¿y tú de quién eres?

8 comentaris

  1. Cola-Cao, Tigres, nocilla, Astèrix, Barça , Coca-cola, Microsoft, cap dels dos, Canon (encara que no en gasto, McDonald's (sempre!). I no t'oblidis de Pan's o Bocatta i del mític Sega o Nintendo!

    ResponElimina
  2. Jo, Nikon, també (ara, que em vaig ben equivocar amb la meva...).

    ResponElimina
  3. M'agrada el qüestionari. Fa temps que no en passen als blocs. Ai, enyorança d'altres temps: qui ho havia de dir.

    1. Sabor, el primer, oblidat. El segon, desconegut.
    2. Desconeixement total.
    3. Nocilla, per qüestions de rima.
    4. Tots dos, a qualsevol hora.
    5. El dubte ofèn.
    6. Descafeïnada, la coca-cola. Impossible trobar pepsis amb facilitat. Els sabors de les dues han anat canviant al llarg del temps, s'han endolcit: gairebé ningú manté els seus principis.
    7.Per escriure un post i quatre coses més no té cap importància. En canvi, els programes...
    8.Presents, però abandonats. Opció: blogger.
    9. Nikon, però és només un instrument.
    10. Encara no puc respondre, i no porto cap pressa.

    I tu...?

    ResponElimina
  4. va, ara jo:

    A casa, Nesquick. Suposo que eren qüestions de logística materna: tres nens que s'havien de prendre la llet ràpid, ben ràpid!

    Ni Tigres ni Leones. No era massa torrebrunesca en aquella època.

    Per a les crêpes, Nutella; per al pa de motlle, Nocilla.

    M'agradaven els dos, però em decanto més per Asterix, per aquell punt "gamberro".

    Poc futbolera però, si em fan triar, escombro cap a casa.

    Coca-Cola sense cafeïna. La Pepsi Boom, como que no.

    No he tingut el plaer de treballar amb Apple, conec Microsoft i flirtejo amb Linux.

    Facebook i Twitter, però m'encanta la brevetat del segon: estimula la teva capacitat de resum!

    Nikon per obligació. Va ser un regal (especial) però crec que amb una Canon les fotos surten igual... de bé.

    Quan hi ha gana, les dues opcions són bones... però qui es pot resistir a un Big Mac?

    Apa-li, bon dia! :)

    ResponElimina
  5. A veure...
    1. Cola-Cao original. Encara ara, amb moltes bombolles.
    2. Ni un ni l'altre.
    3. Nocilla.
    4. Tots dos, però sobretot Tintin i el seu gosset Milu.
    5. Barça.
    6. I Fanta taronja?
    7. Microsoft perquè l'Apple no el tinc a mà.
    8. Tinc Facebook, però no l'utilitzo gaire.
    9. Canon.
    10. I el Viena, serveix? En general sóc de bastant bon conformar però no m'agrada ni el burger ni el mc'donalds... llàstima.

    A reveure!

    ResponElimina
  6. Som-hi:
    1. De petita Nesquick fins que vaig esbrinar que em feia caure els cabells
    2. Fosquito
    3. Nutella!
    4. Mafalda and co. El meu pare tenia tota la col·lecció
    5. Cap dels dos, però em cau millor en Guardiola
    6. Coca-cola esbravada! Em "xifla"! Dec ser d'un altre planeta?
    7. Microsoft. Encara busco algú que em faci creure que Apple és millor
    8. Crec que em comença a tirar més Twitter
    9. Canon!
    10. McDonalds... Però em surten unes hamburgueses casolanes que estan per llepar-se els dits!

    ResponElimina
  7. ei, gràcies per compartir les vostres preferències amb mi :)

    ResponElimina
  8. i jo dels qui tenen molt mal caure, he, he, he

    ResponElimina

© an ↔ na
Maira Gall